Monday, June 20, 2011

Semester 1/2011/2012 Academic Notice

Click below for latest info from EdD Head of Program, Prof. Dr. Sulaiman Syamsuri:

a. Academic Notice

b. Semester July 2011 Academic Calender

6 comments:

  1. Thanks for info, insyaA we'll meet on 15th of Julai. Good luck & well done

    ReplyDelete
  2. TAHNIAH dan Terima kasih.Semoga Pengajian EdD yang kita lalui dan pelajari bersama terus mendapat keberkataanNya. Amin.

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum & Salam Sejahtera.
    Saya bersyukur ke hadrat Allah swt kerana setelah saya menjadi student EdD,barulah saya fahami dan saya mendapat advantage kerana banyak ilmu yang saya perolehi setelah mempelajari 14 subjeks/modules.Saya akan layak untuk mengajar/memberi syarahan 14 bidang/subjek yang saya pelajari EdD.Dengan modules selama 42 jam bagi setiap module dan dengan ilmu/kuliah yang disampaikan oleh para pensyarah/Prof Unisel yang sangat berpengalaman dan mempunyai autoriti dalam bidang masing-masing menjadikan saya bertambah yakin menjadi pendidik.Untuk melepasi EdD dan memperolehi Dr, bukanlah sesuatu yang mudah.Apatahlagi dikehendaki membuat desertasi dan menghadapi sesi viva dan dikehendaki membuat practicum selama 5/6 bulan. Semoga Allah memberi hidayah dan kekuatan kepadaku dan kepada semua rakan2 aku yang sama-sama menuntut EdD.

    ReplyDelete
  4. Saya bersetuju dengan Duyong,saya pernah mengikuti Program Phd.Saya memang mendalami dalam bidang saya, tetapi saya tidak tahu di bidang lain.Apabila saya diminta memilih subjek lain di institusi saya ,saya mengaku yang saya tidak mampu kerana saya tidak belajar subjek2 itu.

    ReplyDelete
  5. Salam
    1. Harap diramaikan tenaga pengajar utk
    program EdD..
    2. Harap pihak pengurusan EdD dapat
    senaraikan nama2 STATUS pelajar yang dah
    hantar proposal "projek paper".Tidak mahu
    bila dah 6 bulan..proposal dihantar
    dikatakan tidak terima kerana tiada
    pembuktian.
    3. Pembaikan pengurusan adalah untuk kebaikan
    bersama.

    Terimakasih

    ReplyDelete
  6. Salam Bahagia,
    Jadual di atas adalah tidak terkini. Saya student baru EdD masih keliru dengan jadual yg berbeza-beza.Tolong kemaskinikan jadual yg sebenar.

    ReplyDelete