Monday, May 16, 2011

EdD info Semester July 2011

Here are the info from EdD Head of Program, PM Dr. Sulaiman Syamsuri:
1. Semester July 2011 Academic Gathering
2. EdD Semester July 2011 Academic Calender

4 comments:

  1. Salam sahabat2 EdD.Baru2 ini kita berseminar di Felda Residence Trolak.Kita sudah membina azam supaya tahun hadapan kita selesaikan praktikum dan projek kajian.Kita juga doa semoga berita baik daripada MQA akan kita terima tidak berapa lama lagi.Kita doa juga semua profesor dan pensyarah kita dalam lindungan Allah,sihat sejahtera dan segala ilmu yang mereka titiskan mendapat ganjaran Allah terutama sekali Prof Dr Sulaiman Shamsuri.

    ReplyDelete
  2. Salam semua....Tahniah,Prof Sulaiman sedang berziarah di Madinah dan besuk ke Makkah untuk mengerjakan umrah.Semoga niat,doa dan ibadah prof mendapat rahmah yang berlimpah-limpah dan mendapat barakah Allah.

    ReplyDelete
  3. Tahniah! kepada semua rakan edd programme, semoga semuanya dalam sihat sejahtera di samping tugasan yang menimbun. Saya juga mengucapkan tahniah kepada Mohamad Rafie kerana dah bergelar Dr dan terus menjadi warga pendidik di UNISEL. Insyaallah rakan-rakan yang lain akan ikut jejak anda. Di sini saya ingin mendaptkan maklumat; bagi yang telah tamat 14 paper dan sedang menyediakan laporan projek perlukah mendaftar kursus lagi? Sebenarnya kertas projek dan praktikum telah didaftar semester lepas, cuma sekarang dalam proses sahaja, insyaallah akan submit sedikit masa lagi.

    ReplyDelete
  4. Semua rakan EdD Terengganu jangan lupa dengan program EdD di Unisel Main Campus di Batang Berjuntai pada 30 Jun - 2 April Julai ini seperti dimaklumkan.Kita dikehendaki membuat pendaftaran semester baru.

    ReplyDelete