Monday, April 28, 2014

RALAT TERBARU : i-daftar dan Kursus yang ditawarkan bagi Semester Pendek 2/14/67 - EDD

Salam Sejahtera Tuan / Puan,

a. Berikut adalah kursus - kursus yang ditawarkan bagi Semester Pendek 2/14/67 :

I.   EPE 6173 Statistical Methods Applied To Education (En. Nasrudin Md Rahim) 
     ( Tarikh Kelas : 7-10 Jun 2014 : Kelas diutamakan kepada pelajar EdD Sabah tetapi kepada pelajar2 Semenanjung digalakkan untuk menyertai kelas ini)

II.   EDE 6353 Management of Co-Curriculum (Dr. Mohd Norazwan A. Bakar)
      ( Tarikh Kelas :11-14 Jun 2014 : Kelas diutamakan kepada pelajar EdD Sabah tetapi kepada pelajar2 Semenanjung digalakkan untuk menyertai kelas ini)

III. EPE 6153 Management in Higher Education (Prof. Dr. Mohd Nor Nawawi / Dr. Siti Rehani BT. Che 
     Hussain)
     (Kelas diutamakan kepada pelajar-pelajar Semenanjung sahaja)

IV. EPE 6233 Individual & Group Counselling ( Datin Dr. Asmah Ahmad)
      (Kelas diutamakan kepada pelajar-pelajar Semenanjung sahaja)

V.   EPE 6143 Research Methodology (Dr. Syaril Izwann b. Jabbar)
      (Kelas diutamakan kepada pelajar-pelajar Semenanjung sahaja)

Nota : 1. Pelajar HANYA DIBENARKAN mendaftar 2 kursus sahaja.

           2. Jadual kelas akan disusulkan kemudian.

b. i-daftar dan Add / Drop Kursus melalui Student Portal

Pelajar -pelajar perlu membuat 

i)   i-daftar secara online bermula 29 Mei 2014 - 1 Jun 2014. 
ii)  Add / Drop Kursus bermula 29 Mei - 5 Jun 2014.

KELEWATAN mana-mana proses diatas akan dikenakan Penalti sebanyak (RM50 + RM 20 bagi setiap hari berikut). Sila rujuk Buku Peraturan Akademik Program Sarjana dan Doktor Falsafah (Penyelidikan dan Kerjakursus)

c. Bersama-sama ini dilampirkan adalah :

a. Academic Calendar 2014  : http://www.uploadmb.com/dw.php?id=1398746562
b. Guideline i-daftar and register subject : http://www.uploadmb.com/dw.php?id=1398746644
Nota : Sila sampaikan informasi2 ini kepada rakan2 yang lain.

Sekian terima kasih.
Centre for Graduate Studies (CGS)
Tel: 603 - 5522 3437
Fax: 603 - 5522 3440

No comments:

Post a Comment