Friday, November 12, 2010

Academic Calender Sem 2/2010/2011

Download the Academic Calender for Semester Nov 2010 (2/2010/2011) plus other important notes from EdD Head of Program, Prof. Madya Dr. Sulaiman Shamsuri here.

Thank you.

15 comments:

  1. Salam AP Dr Sulaiman,
    Tahniah diucapkan kerana Jadual kuliah dapat disediakan dengan mengambil kira kesesuaian kami yang belajar secara separa masa.Kami juga menyanjung tinggi kerana Dr Sulaiman selaku Penyelaras Program telah menjalankan tugas dengan cemerlang sekali. Selaku pensyarah Dr telah menyampai kuliah dengan berkesan atas pengalaman yang begitu luas dalam bidang yang disampaikan dan kami anggapkan Dr Sulaiman mempunyai authoriti dalam subjek yang diajar atas kepakarannya.

    ReplyDelete
  2. Saya setuju dengan pendapat anda. Rasanya dah lama tak dengar suara Prof, rindula pulak. Semoga kita akan dapat menamatkan program ini dengan jayanya di bawah ketrampilan para pensyarah terutamanya Prof Sulaiaman.

    ReplyDelete
  3. Salam Prof...
    Dari jadual yang diberikan..contohnya
    EDE 6423 Sociology of Education (Shah Alam Groups..Tarikhnya jatuh pada hari
    23.11.2010 (rabu)
    24.11.2010 (khamis)

    Adakah benar hari yang telah ditetapkan atau ada kesilapan teknikal.Diharap Prof dapat membantu sekadar segera kerana subjek yang lain juga ada dilaksanakan pada hari jumaat, contohnya..

    Sekian terimakasih

    ReplyDelete
  4. Utk makluman Kuliah sociology asalnya pada 23 dan 24 Nov.Oleh kerana Prof Dr Mohd Nor Nawawi tidak sihat,diganti oleh Prof Dr Sulaiman. Kuliah Sociology akan diadakan pada 5 dan 6 Dis di Unisel Shah Alam.
    Haram maklum semua yang ambil SDE 6423.

    ReplyDelete
  5. Salam.
    Tarikh 5hb Dis bersamaan dengan EPE 6133 Legal Aspects of Higher Education (Shah Alam). Harap maklum dan diberi makluman balas.

    ReplyDelete
  6. Salam Sdr/sdri yang mengambil EPE 6133 Legal Aspects,saya dah maklum kepada Prof Sulaiman tentang perkara bertembung dengan program Sociology SDE 6423 pada 5 Dis.Oleh kerana berlaku pertukaran kuliah secara contingency, student boleh masuk mana-mana kelas pada hari berkenaan.

    ReplyDelete
  7. Terimakasih kerana membantu menyelesaikan pertembungan masa EPE 6133 Legal Aspects..

    ReplyDelete
  8. Salam dan selamat sejahtera sahabat2 student EdD,Dengan segala hormatnya saya diarahkan untuk memaklumkan bahawa Kuliah Sociology of Education Prof Dr Mohd Nor Nawawi akan diadakan pada 19 dan 20 Disember di Kampus Unisel Shah Alam (kekal seperti jadual asal yang telah dibincang dalam kuliah dan cadangan ditukar kepada 25 & 26 Dis tidak boleh)

    ReplyDelete
  9. EPE 6133 Legal Aspects bertembung pada 19hb..kalau buat ikut majoriti pun..kenalah
    kesihan kat kawan2 yang lain..bertambah binggung dan benggong jadinya..

    ReplyDelete
  10. Sdr perlu menghubungi Prof Dr Sulaiman utk adjustment tarikh pertembungan itu,tak manis mengeluarkan kata yang tidak sesuai bagi pelajar EdD/PhD

    ReplyDelete
  11. Boleh tahu siapa yang akan mengambil subject Leadership in Higher Education sem ini. Sesiapa yang mengambilnya kuliah pada 1 dan 2januari ini di unisel shah alam. Sesiapa yang terlibat boleh hadhir. Sila maklum dalam post comment ini.
    ok. tq

    ReplyDelete
  12. Kami group Terengganu seramai 25orang (2nd semester EdD) belum lagi mendaftar dan mengambil modul Leadership.Mungkin semester depan untuk makluman Anonymous

    ReplyDelete
  13. Salam..... shbt2 yang mengikuti EdD bagi Program Management of Higher Educ.Saya diminta maklum oleh prof Sulaiman bahawa Seminar yang akan diadakan pada 17,18,19 dan 20 Februari (Group Terengganu} ditangguh kerana beliau ada urusan sangat penting.Tarikh baru akan dimaklumkan kemudian.

    ReplyDelete
  14. Makluman di atas sedikit RALAT iaitu,bukan program Management of Higher Educ,tetapi Program History of Higher Educ.Mohon maaf.Oleh itu Seminar Program History of Higher Educ sepatutnya diadakan pada 17-20 Feb (Group
    Terengganu) ditangguh.Tarikh ganti akan dimaklumkan.TK

    ReplyDelete
  15. Salam...Kuliah Sociology of Education-Prof Dr Mohd Noor Nawawi ditunda kepada 25 dan 26 Mac akan diadakan di Univ Selangor, Shah Alam.Kuliah bermula jam 8.30 pg-5.00 ptg dan sambung 8.00mlm-10.30mlm (Jumaat) dan 8.30-5.00ptg (Sabtu).Harap maklum

    ReplyDelete